About Me

My photo
Svårt att skriva om sig själv, har dyslexi vilket gör mina inlägg lite roliga i bland skratta det är kul! Men vill ni rätta så gör det ;) Stickar, virkar, nålbinder, syr, brickväver m.m..

Tuesday, December 23, 2014

Jag hinner inte med!

Mycket händer nu alldeles för mycket. Det känns konstigt, jag började med årets stash o meter men fick lite ångest när jag köpte garn så slutade. Nu vet jag att allt garn jag har är det jag får ha. 8 dec satt jag garn stopp. Jag får inte handla garn förens i mars. Om jag inte kan hålla detta måste jag bjuda bacon på resa till köpenhamn. Men även så får jag inte handla garn mer än på SIV.

Jag började jobba i Augusti och innan det var sommaren full med jobb och skrivning. Hela hösten har bestått av jobb, leta jobb, skriva och gå i skolan. 


Nu har jag dock då hittat jobb och allt är klart så det som livet består av nu är gå i skolan och packa.
Den 7 jan börjar jag jobba på mitt nya jobb och den 16 jan går jag ut skolan. Ni ser lite stress där men jag tar det lugnt och kämpar på. Detta var all uppdate ni kommer få denna gången tat lugnt!
under följer bilder på höstens färdiga skolarbete:







No comments:

Post a Comment